Amnesty Regiobijeenkomst

Foto-reportage van de Amnesty regiobijeenkomst in Maastricht op 22 september

Persbericht Amnesty International 22 September 2011.

Op vrijdag 23 september 2011 wordt de in Iran tot vermoedelijk 15 jaar gevangenisstraf veroordeelde Iraanse-Nederlander Abdullah Al-Mansouri, 66 jaar. Amnesty International stuurt op deze dag 23.050 het afgelopen jaar opgehaalde en ondertekende petities naar Iran. Hierin wordt gevraagd om Al-Mansouri’s rechten en menselijke waardigheid te respecteren, door hem het recht op consulaire bijstand

Lees meer over Persbericht Amnesty International 22 September 2011.

Movies that Matter On Tour

Het landelijke film- en debatprogramma heeft een nieuwe naam! Dit seizoen brengt Movies that Matter On Tour weer indrukwekkende films mét verdiepingsprogramma naar filmtheaters door heel Nederland. Het lprogramma wordt per stad georganiseerd i.s.m. Amnesty (studenten)groepen.

In Maastricht wordt het programma georganiseerd i.s.m. AIMS. De films worden vertoond in Filmtheater Lumière, steeds om

Lees meer over Movies that Matter On Tour

Al-Mansouri actie groep Eindhoven op Folkwoods

door: Frank Janssen