MOOIE OPBRENGST COLLECTIEWEEK 2016

Met behulp van alle collectanten is er in de collecteweek in Maastricht weer een mooi bedrag voor Amnesty opgehaald: 12.400 euro. Iedereen gefeliciteerd met het mooie resultaat en alle collectanten en wijkcoördinatoren hartelijk bedankt. In het bijzonder heel veel dank aan Josee Schrijnemakers, die alle jaren de collectecoördinator is voor Amnesty in Maastricht, super!!

Het opgehaalde bedrag is lager dan vorig jaar, maar dat was een uitschieter met 151 collectanten. Dit jaar waren er 143 collectanten.

En het opgehaalde bedrag wordt nog hoger, want het bedrag van één van de acties van AIMS, met Soup Solo, staat er nog niet bij.

Enkele leuke weetjes over de collecteweek 2016:

-              De supercollectant van dit jaar is weer dezelfde als voorgaande jaren met een opbrengst van 1170,36 euro (in wijk 1)

-              In totaal hadden 29 collectanten een bedrag boven de 100 euro

-              AIMS had de meeste collectanten: 26

-              Wijk 3 had de meeste collectanten van de 10 wijken: 20

-              De hoogste opbrengst was in wijk 1: bijna 1800 euro

-              De een na hoogste opbrengst was in wijk 8 (1600 euro), de wijk van Gerard Prickaerts, onze oud-voorzitter

-              2 van onze groepsleden waren wijkcoördinator: Gerard Prickaerts en Dave Sheehan

Reageer

U kunt deze HTML tags gebruiken

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>